Läsa böcker. Det gillar jag.



Jag har fått många fina idéer på senaste. Det är gott. För jag gillar att skriva också. Men det jag ska skriva tänker jag inte blotta för er. Nej. Det ska vara lite mer privat. I hemlighet. Förstår ni? Ungefär som att onanera. Alla vet väl hur man onanerar, men alla har faktiskt olika fantasier. Tyskar, t ex, gillar bajsporr. Japaner tänder på spyor och mängder av sperma. Sen finns det folk som snuskar med djur. För att inte nämna nekrofiler... eller dendrofiler? Jaja. Med andra ord tänker jag inte blotta mig för er, när det gäller att skriva djupt. Så enkelt är det.

Förresten. Anders, jag tänker inte skicka ännu ett mail. Du skriver ju inte tillbaka. Jag finner inget nöje i en så ensidig konversation. Skriv till mig så kanske du får ett nytt.
Och fröken Bouncee; Stefan får du tillbaka inom fem månader. Gör inget dumt innan dess. Då kanske jag gör något dumt mot Stefan. Tänk på'rt.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Grandmaster Keps

För det första vill jag berätta att jag blev väldigt glad över att få vara med på din blogg (tio poäng!), för det andra är din blogg min favoritblogg, för det trejde kommunicerar ju vi väldigt bra här! Jag kommer att ringa dig inom de närmsta dagarna, är du hemma ofta?

2008-08-13 @ 02:31:15
URL: http://larevolucion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0