Att se på film med tjej

I många år har jag sett över Flashback-forumet. Men i dag tittade jag faktiskt in. Såg mig omkring och förstod att det var ett forum som täckte det mesta. Inte bara droger, datorer, politik eller porr. Det gjorde mig nästan lite exalterad. Jag blev medlem.

Jag hittade speciell tråd som fick mig att nästan börja skratta bara av att läsa rubriken.


"Att se på film med tjejjer [Gör dom det för att jävlas?]"

Ja nu till saken, jag talar inte för alla tjejjer och försöker inte trampa på flickornas tår med denna trådne men VAFÖR i 90% av alla gånger man ser film med tjejjer, kan dom inte kolla på filmjäveln själva nån gång?

Det spelar ingen roll om jag kollar på en film med morsan eller tjejjen, och jag har diskuterat detta med andra som upplever samma sak, det är alltid likadant..

"Vem är han?, men vadfan snackar dom om? -Jag fattar inte" osv osv sitter och frågar sig igenom hela filmen istället för att KOLLA på vad som händer, vaför? Är det för att reta gallfeber på en eller vad?

Och värst av allt är när dom sitter och frågar saker man inte har svaret på, vi båda sitter och kollar en film ingen av oss har sett innan, dom första 5minuterna "-Vem är han?, Är det mördaren? osv osv"


Och jag läser vidare. Det roar mig. För det är ett så välkänt fenomen. Och så normalt att jag har anpassat mig till det. När jag ska se på film med någon tjej väljer jag oftast typiska Hollywood-filmer; ex. 10,000 BC, Jumper, The Mummy.

Sen att se på film med fler personer (tjejer, som killar) - och de pratar. Det får mig att vilja slita fram stridsyxan och skrika högt. Mer vill jag inte gå in på det.

Nej. Film ska man se på själv.

Kommentarer
Postat av: jag tänker kommentera tills jag går över gränsen, och lite till. med vanlig hälsning, ko

agreed. tjejer är väl inget att hänga i gran kan jag tycka

2008-08-11 @ 15:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0