Ett frö är sått

Jag hade tänkt att skriva en utförlig text angående karma. Men icke.

Istället sitter jag och funderar över vem jag ska intervjua härnäst. Ni läsare är ju mest intresserade av mode och såna saker. En svensk celebritet kanske inte skulle vara allt för dumt.

Jag hade Natacha Peyre on my mind. Men kom på att det går ju inte an, med tanke på att jag förr i tiden skrev ett inlägg där jag nämnde henne.
"Fuck it", som Adrian Grenier skulle sagt i Entourage. Jag kan alltid försöka.

Är det någon läsare som vågar komma med förslag? (Jag bits inte).

Kommentarer
Postat av: Gadden

Blondinbella. Det är ju Sveriges största blogg.

Du kan ställa frågor som:

Varför är du så dum i huvudet?

Varför är ett av dina ögon alltid mindre än det andra?

Hur många kromosomer för mycket har du? Ser du det som en status-attribut?

Och liknande.

2008-07-01 @ 21:57:31
URL: http://inteerikgadd.blogg.se/
Postat av: Nasim

Jag tycker det låter intressant, börja intervjua!

2008-07-01 @ 22:43:48
URL: http://thebigbang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0