Folk i Danmark får inte orgasm

Här borta i Sydamerika är man ganska isolerad från svenska nyheter. Därför klickar jag mig in på Metro.se för att uppdatera mig lite om den svenska världen, då Aftonbladet inte funkar på min dator av någon anledning. Jag scrollar ner på sidan och plötsligt läser jag en rubrik som smäller mig hårt över ansiktet.
En riktig bitch-slap.

"Så ofta fejkar de danska kvinnorna".

Här vill man uppdateras om Sverige och får nyheter från ett land där alla har rött hår och pratar fult.
Folk har svarat på enkäter, i Danmark. Lilla, lilla Danmark, tänker jag. Hur många kvinnor kan bo i det lilla landet? 500? En underdriftig överdrift. Men det var så jag tänkte. Och jag läser artikeln.

Unga män tror att deras sexpartner får orgasm vid varje samlag, men kvinnorna avslöjar att de ofta bara fejkar. Det visar svar från 6 537 läsare av danska ungdomsmagasinen Woman och M!

6500 danskor. Inte dåligt för ett så litet land. Men jag förstår de danska kvinnorna. Det borde vara svårt att få orgasm när man har sex med en kille som låter likt bergstrollen i Sagan Om Ringen när han pratar.

"Uuuh-vicke-schöön-feijdah-duuy-haaa", låter det när en dansk man pratar i sänghalmen. Som om han hade halsen fylld av bajs. Det är ett hårt liv för danskorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0