Juli är en bra månad

Som rubriken säger.

Juli är en bra månad. Inte för mig. Utan för bloggen. Jag känner det på mig, lika starkt som man känner på sig när man är kissenödig.
Det är en stark känsla. En känsla som hejar på mig.

Jag vet att denna månad kommer jag ta till strid. Skrika "Uuh-aah!" som Spartanerna och sedan börja skriva. Tangenterna kommer brinna. Fingrarna kommer blöda.

Juli är en bra månad för skribenten inom mig. Men jaget kommer långsamt, långsamt ruttna bort. Försvinna i ett oändligt mörker. Tomrummet dit alla riktiga personligheter fångas när bloggaren tar över.

I augusti får vi se slutresultatet. Kommer jag att vara en bloggare eller en starkare man?
Det återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0