Låt mig presentera PrankVote.com

Jag har nu suttit och skrattat väldigt länge. På Youtube fann jag nämligen en rolig video som sedan hänvisade till Prankvote.com.

Jag besökte sidan och fastnade då jag såg första videon. Det är alltså två killar som jävlas med sin rumskompis, Ernie, och filmar allt. Sedan lägger de upp sina filmade pranks på denna sida. För besökarna gäller det att rösta fram kommande prank.



Här är avsnitt 7 - Ernie: Library pervert





Kolla gärna in sidan (PrankVote.com) och se alla videos från början. Om inte annat kommer jag att uppdatera när det kommer nytt material. Hej så länge.


(PS. Videon fungerar visst inte. HÄR ÄR LÄNKEN)

Kommentarer
Postat av: Sanna E

klart det går bra att du kommer in o syns i vår chatbox :D weeii

2008-07-31 @ 19:55:48
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0