Nykär

Jag klickar mig omkring. Söker mig ständigt till nya platser ute i cybervärlden. Men så har jag också en tab med min egen blogg uppe. Lite då och då händer det att jag klickar på min egen blogg och bara stirrar.

Det har bildats något sorts band mellan mig och bloggen nu när jag lagt upp den nya headern. Jag ser på den och ler. Sedan fortsätter jag se mig omkring i cyberrymden. Sen tittar jag på min blogg och ler, varefter jag återgår till cyberrymden. Titta på egen blogg - annat - titta på egen blogg och le - annat. Det går i en loop.

"Åh vad fin du skulle se ut om du hade med detta också", tänker jag och ser min blogg iklädd i andra fina grejer, en gradient bakgrund t ex.

Är det möjligtvis så att ni inte ser den nya, underbara headern kan ni försöka att uppdatera; genom att högerklicka där uppe i närheten av mitt bloggnamn och välja Update/Reload/Uppdatera/Refresh, eller vad det nu står.
Då kanske ni också blir kära i min blogg.

Kommentarer
Postat av: Grandmaster Keps

jag älskar dig! skriv mer! din blogg är fantastico!

2008-07-12 @ 12:22:08
URL: http://kroppssmör.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0