Nytt koncept

Nu har jag suttit och stirrat tomt på skärmen. Länge nog för att inse att jag inte kommer på något bra att skriva om. Man kan se det som en formsvacka.

Jag kan då passa på att presentera min nya idé. Den är i grund samma som Facebook vs. Explosm.
Namn: Bäst-Just-Nu
Skillnaden är att det ska vara likt en tävling. En match - där bäst av fem gäller. Herren-på-täppan-style.
Förloraren åker ut. Vinnaren fortsätter. Så enkelt är det.

Första matchen är då såklart Facebook vs. Explosm. Vinnaren i denna match möter Kenza. Och så vidare...

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Douglas Murray

OMG, kollade dina facebook-bilder. Raka dig annars så skriver jag om pizzaturk-skägget i all evighet. Kom hem förresten? Du ser gladare ut på de gamla bilderna...

2008-07-02 @ 05:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0