Promotion på hög nivå

Ibland när jag loggar in på Facebook ser jag att det står Inbox (1). Detta gör mig alltid glad. För det betyder att det antingen är ett mysigt meddelande från någon trevlig person, eller så är det ett roligt meddelande från "Deep Breeze".

Tidigare hade jag inte förstått att dessa meddelande (från Deep Breeze) var roliga. Automatiskt klickade jag mig bara förbi dem.

Men i dag öppnade sig nya dörrar för mig. En ny värld uppenbarade sig. Jag fick en plötsligt insikt. Det var som om jag såg allt från ett nytt perspektiv. Gud hade talat till mig. Jag förstod att Deep Breeze-meddelande var underhållande. Och det gjorde mig glad.

I dag läste jag det senaste meddelandet och fnissade tyst för mig själv. Sedan tittade jag mig försiktigt omkring i rummet som för att försäkra mig om att ingen såg mig, och så läste jag meddelandet ännu en gång. Jag nästan rös av välbehag.
Det kändes som om Deep Breeze-meddelanden var The One Ring, och jag var Gollum.

"Veckan startar!!! Med onsdag... Missa inte- BREEZE Onsdag 9 Juli- Kan bara förstås genom vara på plats. GÄSTLISTA GRATIS PÅ VÅRT NR: 0707798052 HÖR AV ER TIDIGAST SOM MÖJLIGT"

Deep Breeze, my preciousss. Fortsätt skicka såna här toppenmeddelanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0