Sexnovell: Flickan i gryningsljuset

Tyvärr, alla läsare som sökte sexnoveller. Jag är slug. Så slug att jag skriver missledande rubriker för att få fler läsare. Ett partytrick kan man kalla det. Se det som en rolig grej.

Under mina dagar som bloggare har jag använt mig av de allra smutsigaste knepen för att locka läsare. Och jag har insett att det inte bara är jag som gör det. Alla andra bloggare också. Vi bloggare har en tendens till att besöka andra bloggar och kommentera dessa, utan att glömma av att skriva adressen till vår egen blogg. På så vis bildas någon sorts ping pong-effekt där läsare studsar fram och tillbaka som besökare utan att egentligen bry sig om bloggen de besöker. Ibland händer det att någon skriver "god morgon", eller "vad ska du göra idag?". Gratisbio är ett känt fenomen nu också. Allt endast för att höja besökar-statistiken.

I dag fick jag denna kommentar: "checka min blogg snygging!"
Jag lutade mig tillbaka med ett leende på läpparna. Det var skrivet av Sanna. En svag känsla av stolhet började fylla mig. Jag börjar bli en bloggkändis, tänkte jag. Men vänta. Något är fel. Det finns inga som helst spår av hur jag ser ut här på bloggen. Känner hon mig kanske? Näe, jag är fortfarande väldigt anonym. Stolheten försvann och ersattes av skam. Bloggvärldens kändaste fulknep hade utvecklats till den nivå att jag, mästaren av fulknep själv gick på fällan.

Sedan brottades jag mot min vilja. En kamp som slutade i förlust och jag klickade slutligen på länken till hennes blogg. Sanna var 16 år gammal. Hon bodde i Umeå. Vi hade ingen som helst koppling till varandra. Hon hade aldrig sett mig. Men hon skrev snygging till mig. Och nu vann hon en besökare.

Smart drag. Sanna är ett geni. I värsta fall händer det att jag i framtiden stjäl hennes teknik.

/Clark Kent

Kommentarer
Postat av: DJ Az

din blogg är fan bäst i världen. jag älskar den.



berättelsen om DJskapet var underbar, jag vill också känna den känslan.

2008-07-14 @ 19:27:01
URL: http://www.motkraft.net
Postat av: Towa

Har du ett roligt sexminne eller en bild du vill få publicerad på dig själv så har jag priset ;) Skicka till mig så kan du vinna en sexleksak. Läs mer på min blogg. Ha en fin kväll, Kram

2008-07-15 @ 20:11:48
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0