Sorgligt nog inte unikt längre

Jag kom över en blogg som var väldigt underhållande och förvirrande. Den fick mina fingrar att klia. Det är ett kall. Ett inlägg som är skapat för att analyseras och kritiseras. Jag ska inte göra det. Jag ska bara dela med mig.

Rubrik: TJEJ TJAFS
"idag kommer jag härma gossip girl lite grann för att jag inte kan nämna några namn och jag kommer även sätta dit fejka bokstäver så att ni inte vet vem som är vem. iallafall dt började med att F hade ljugit om något stort som handlar om en person som vi alla känner och dt va ínte snällt för att C va F's bästa vän. iallafall C fick höra dt av ABD dvs tre andra personer det va att F hade ljugit till oss om C och F fick oss att tro på henne. och även om jag har känt F längre än vad jag har känt C. men helt äligt så står jag på C's sida eftersom dt F gjorde va fel och dem började tjafsa och skrek på varandra."

Vill ni läsa resten kan ni klicka HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0