Tila Tequila

Jag frågar en vän.

Jag: Vem är Tila Tequila?
Vän: En jävla japantjej som slog igen på MySpace. Skapade sedan en egen TV show, där hon knullar tjejer, och killar.
Jag: ...
Vän: För att hon är bisexuell. Typ "Bachelor", fast för bisexuella.
Jag: Så den där TV-showen är porr?
Vän: Nej. Men typ... smygporr. Du vet. MTV show typ.
Jag: Lam?
Vän: Det går att dra snabel till. Så helt klart 8/10.
Jag: ...
Vän: Men TV-showen i sig, om man kollar på struktur etc, är en 2a. Den suger ju egentligen. Om det inte hade varit för lebmys och tuttar typ.

Jag hade nu en klarare bild av vem denna Tila Tequila var. På Youtube fann jag rolig musik av henne.
"If you ever hurt me I'll fucking KILL YOU!" ryter hon argt i början av en låt. Jag skrattade.


Såhär ser Tila Tequila ut när hon precis snubblat över soffkanten.

Hot girl?!?!!

Här har hon precis ramlat på sin elgitarr.




Hon landar alltid elegant.

Kommentarer
Postat av: Caarro

Hahaha! du gjorde mig just på strålande humör, tack! :)

2008-07-21 @ 23:32:00
URL: http://extremtotrolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0