Ungdomar och J.R.R. Tolkien

Ibland känner jag för att buga djupt och pussa Internet på fötterna. Kanske skriva ett brev där jag förklarar min respekt och kärlek. Jag hade tillochmed kunnat slänga mig (i slow-motion) framför Internet i sista sekund endast för att ta emot kulan som inte var ägnad mig. Alltså offra mig, för Internet.

Internet, åh mitt älskade Internet. Jag vill ge dig en kaka.

Jag satt precis och läste. Läste om ungdomar, skrivet av ungdomar. Vissa texter fick mig att undra om det verkligen var ungdomar som skrev. För ibland fick jag intrycket av att det var 10-åringars verk jag läste.

Det som gör det hela så vansinnigt spännande är att jag inte får läsa svaren. Man måste vara medlem.
Sen skapar The lord of the rings-soundtracket en mer dramatisk och krigisk stämning. Det är nästan som att se på Heroes. Ständigt väntades på nästa avsnitt.

- "hur går det till när man rider av en kille...jag vet att man sitter på honom, men alltså lite mer detaljerat typ...eller det är olika från par till par...för min pojkvän vill att jag rider av honom, men jag är nervös för att jag ska göra fel...och det känns verkligen jättepinsamt att fråga honom...!!"



- "Är det sant att killen brukar slicka tjejen i underlivet?? Är det sant att tjejer suger av killar?? är inte det väldigt äckligt???"



- "
Hejsan! Jag är en kille på 21 år som har ett problem, ett väldigt stort problem. Det är nämligen så att varje gång jag ska älska med en tjej så får jag en sådan fruktansvärd ångest och kan inte slutföra sexakten, utan får skylla på att jag är typ trott eller att jag är full (om jag vid det tillfallet är det). Det kanske är viktigt att tillägga att jag inte är oskuld, jag har haft sex med en hel del tjejer, men nästan alltid, så förekommer detta problem. Vid några enstaka tillfällen har det varit helt ok, och allt funkade som det skulle. Men nästan varje gång får jag en sådan ångest att min penis blir slak och jag klarar inte av det. Snälla hjälp mig med detta problem, eftersom jag inte vet vad jag skall ta mig till, jag är trött på det nu, det är skitjobbigt. Jag kan inte ha några långvariga förhallanden på grund av detta, jag gör alltid slut med tjejen när jag märker att det börjar bli jobbigt, detta gäller även tjejer som jag kan älska, men jag vill bara inte skämmas. Hur kan man förklara en sådan sak? Jag har inte sagt det här till någon, jag har hållit på det i typ 6 år och måste få hjälp nu, annars vet jag inte vad jag kommer att göra. Snälla svara på mitt brev så fort som möjligt. Tack på förhand."



- "
Kan man bli gravid av att suga av en kille?"



- "Hej jag är så orolig! jag är bara 11 år och jag har chattat med en kille och vi hade c6 eller vad det heter och jag onanaerade framför datorn... har jag blivit av med oskulden?.. jag onanerade och jorde som han sa! snälla! jag har skuld känslor!! jag vill inte ha blivit av med oskulden än!!"

Ibland kan man bli lite besviken på avsnitten. Nästan lite ledsen. Det var nog signalen för att sluta.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0