Bögporr och Daft Punk

House säsong 3 avslutad. Inte alls lika bra som säsong 2. Men bra ändå. Jag klickar upp MSN. Whenn är inne. Jag skickar en vibb. Han svarar.

Whenn: Hej hallå
Jag: Jag har 5 infections på min dator.
Whenn: Bättre än fem infections på din penis. Men inte mycket.
Jag: Det beror ju på hur man fått dessa infections också. När man råkade surfa in på bögporr, eller om man hade sex med en underbar flicka.
Whenn: Egentligen inte. För minnet av att ha sex med en underbar flicka kommer alltid besudlas av att hon hade 5 infektioner. Vilket gör henne mindre underbar. Och att få 5 infections när man råkar gå in på en bögporrsida är ju ett riktigt bra skämt. Speciellt till människor som inte känner en.
Jag: Men om datorn går i kras av bögporren. Och de fem infektionerna man fått av Angelina Jolie går att bota med en tio dagars kur av antibiotika?
Whenn: Då är situationen en annan.


Konversationen fortsätter. Likt två gamla gubbar i sina sista dagar pratar vi om roliga händelser. T.ex. Bögskämt framför ett playstation på ett förkrök med massor av killar. Elever med AK-47or på universitetsområde. Skillnaden mellan oss och de döende gamla vännerna är att vi hittar på våra historior. De pratar gamla minnen.
Sedan kommer vi in på insomnia, hälsa. Och jämförelse med andra jämnåriga personer.

Whenn: Försök hitta en 20-åring som är normal i huvudet.
Tystnad. Jag är normal, tänker jag. Jag stirrar i några sekunder. Finner inget svar. För jag har insett att min playlist endast består av två låtar. Dessa två låtar har repeterats hela dagen. Daft Punk. Det kan väl inte vara för friskt, tänker jag besviket.

Därför ska jag göra en underbar koppling här. Den ena Daft Punk-låten är High life. Den andra är Harder, better, faster, stronger. För yngre människor kanske Stronger låter mer bekant.
Då passar jag på att presentera min allra finaste vän, B. (YES! Äntligen en ny karaktär med Gossip Girl-namnknepet!)

Här uppträder B på samskolans avslutning. Han är personen som är bra. De andra två bör man ignorera.



Kommentarer
Postat av: Gadden

Man har gått och blivit internetkändis?

2008-07-15 @ 12:41:34
URL: http://inteerikgadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0