Händer och fötter

"Jag brukade spela gitarr tills mina fingrar blödde. Nu blöder jag inte längre".

Så stod det i mitt The Block #1. Det var min gode vän Robert som skrev det en gång när vi var i Argentina.
När jag läste den texten kom jag att tänka på händer, vilket ledde till fötter. Nu tänker jag på fötter, och vill dela med mig något angående just det.

Jag gillar inte fötter.

Förr hade jag fobi för fötter. Det var något jag inte kunde lägga blicken på.
I dagsläget klarar jag nu av att ha nakna fötter i närheten av mig. Så länge de inte är ovårdade och äckliga.

Om någon skulle fråga vad den "viktigaste" kroppsdelen på en tjej var skulle jag svara stjärten och benen. Men då skulle jag ljuga. För innerst inne vet jag att om en tjej har fula fötter ser jag henne inte längre som en potentiell partner.

Därför, för att undvika turn-offs brukar jag lägga märke till kvinnors händer. Under åren har jag lärt mig att se liknelser mellan en persons händer och fötter. Först när jag godkänt händerna vågar jag titta på fötterna.

Det var en liten insikt i min trasiga person. Hej.


Kommentarer
Postat av: tette

håller med dej , fötter är inte så trevliga , har inge fobi men finns nog inge vidrigare än fotsvettlukt

2008-07-11 @ 06:38:14
URL: http://www.pygme.net/tette

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0