Gossip Girl! WOW!!

Hej. Många av er känner säkert igen mig som Galadriel. Jag heter inte Galadriel på riktigt. Nu vet ni det.

Eftersom jag har så många unika besökare från blogg-Sveriges främsta bloggsida (!) vet jag också vad alla läsares intresse är!
Följande kom till min kunskap då jag vandrade över välbehagens gröna slätter (lägg märke till att jag romantiserar bloggvärlden för er, mina kära läsare - eftersom ni är så många, och trogna):

- Inne-filmen är SATC (en akronym för Sex and the city). Och vet ni vad? Hör och häpna... Jag ska, liksom tusentals andra bloggare, se filmen och sedan berätta vad jag tyckte om den!

- Hissa eller dissa är ett känt uttryck och är en enkel mode-översättning av "bra eller dåligt".

- Toppnoveller-bloggen påstår sig ha toppkvalitet på sina noveller, den senaste novellen, Andra Chansen, bevisade att så är inte fallet.

- Kenza är blogg.ses celebritet och hon ska åka till Kreta!

- Jag borde byta design - det är ju bara non-fashion-bloggare som har en sådan här design. Usch och fy!

* * *

För er alla extra nya läsare som hittade hit genom väckt intresse av rubriken... Grattis! För jag har en nyhet till er alla som älskar Gossip Girl och vill ha en likadan mobil som de har!

Telefonen är av märket LG, modell Verizon enV.
Här finns en länk: En länk



Nu tillbaka till mitt experiment.

MAMMA.JESSICA frågade varför jag skriver till "alla" att jag älskar deras blogg.
Det är ett klassiskt knep för att få fler läsare. Detta lärde jag mig genom att iaktta kända bloggar, och jag behövde inte alls observera fenomenet länge nog. Det fanns bevis överallt.

Med andra ord var det inte alls dumt av dig, MAMMA.JESSICA, att kommentera här. Jag har nämligen besökt din blogg ännu en gång. Och kanske kommer jag läsa dina inlägg. Fast bara om du lovar att läsa mina inlägg.
Vi kan bli blogg-vänner.

Hur som helst... detta är bara ett steg i min ondskefulla plan.

Så... vem är jag? Det är en hemlighet jag aldrig berättar!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anna

haha, fan vilken rolig blogg! :D





Sugen på gratis biobiljetter? :D det låter kanske lite för bra för att man ska tro på det, men faktum är att www.gratisbio.se är en av de få gratissajter på nätet som verkligen ger vad de lovar, och sajten har rekommenderats varmt i en rad kända bloggar. Det fungerar så att man genom att ta del av erbjudanden, deltar i gratistävlingar, handlar via t.ex Nelly.se Via sidan - så får man poäng. Vilka efter ett tag har kommit upp till det värde att man får en biobiljett, eller ett presentkort i utbyte (t.ex på H&M). Bra va? Skitenkelt och kräver inte många minuter av dig! Om du registrerar dig på gratisbio.se får du direkt 75 poäng, OM du blir värvad. Så

följ den här länken om du är intresserad :) tusen tack!



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-06-25 @ 07:41:23
Postat av: queenpeach

ha en bra dag!Kolla gärna in i min webshop med klänningar som du blir ensam om i Sverige :D

2008-06-25 @ 07:56:34
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-06-25 @ 08:32:54
URL: http://jonnaa.se
Postat av: sofia

tack för kommentaren i min blogg :)

2008-06-25 @ 09:07:11
URL: http://sofiaasberg.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

svar: tack! :)

2008-06-25 @ 10:23:50
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: cecilia

det var kul att höra hörru du! :) Din blogg var också jätte bra verkligem, du kommer säkert gå långt med den i framtiden! :D

2008-06-25 @ 10:40:25
URL: http://cilaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Gud vad glad jag blir :). Klart jag ska kolla på din blogg :).

2008-06-25 @ 12:42:19
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Doglas Murray Grävande Journalist

Hej alla roliga människor som läser Galadriels roliga blogg!

Jag blev jätteglad för din kommentar på min blogg...

WWW.DOUGLASMURRAYDIGGERIDOO.COM.

Asglad över att du gillar det.

hippt och häftigt.

för att citera cecilia: jätte bra.

För övrigt så säljer jag ett par knappt använda strumpor för 25 kr.

Hörde jag 35?

Ok, 35 kr...

svar kan skickas till [email protected]

2008-06-25 @ 15:02:48
Postat av: Josiee

tack söto! Nu kikar jag tillbaka:D..ser kanon fin ut!

2008-06-25 @ 15:34:58
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Doglas Murray Grävande Journalist

Men vad in i helvete.

Ni är alla puckon som särstavar och stavar fel, skriver samma saker som alla andra, och tycker så synd om er själva.

Att blogga är lite som att bowla med mongolida, ge människor som inte kan skriva ett verktyg att dela med sig av sina tankar med och förundras över de dumheter de lyckas med.

Centerpartiets hemsida är roligare.

2008-06-25 @ 22:32:08
Postat av: anje

störtskön blogg! :)

2008-06-26 @ 00:47:27
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: leia

haha så rätt så! och nästa vecka är det SATC-filmen som gäller....jag har uttrycket hiss eller diss i ett inlägg idag, min design är rosa och jag talar i en LG (dock en urgammal en men ändå:)...jag är med andra ord ett medelmåttigt typexemplar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0