Hillary Clinton

Även denna missledande rubrik är del av mitt experiment. Förvänta er inget om Hilldog.

Jag sitter här vid mitt skrivbord. Lil' Wayne låter ur min högtalare. En clementin ligger och väntar på att förtäras. Den luktar gott.
Lil Wayne säger att hans bästa vän heter Money.

Jag satt och smygläste Kenzas blogg. Det fick mig att undra. Jag frågade mig själv om jag var den enda manliga läsaren. Mitt inre jag svarade att så var nog inte fallet. Trots att det bara är tjejer som kommenterar.
Det finns nog många perversa personer av manligt kön som sitter och smygläser hennes blogg. Hon är trots allt väldigt snygg.
Då insåg jag vilken orättvis värld vi lever i. En ful person som skrev en lika tråkig blogg skulle aldrig ha så många läsare.
Med andra ord hade besökar-statistiken varit skyhög om jag lagt upp bilder på mig.

(Jag ska nog döpa om min hund till Dolce&Gabbana och bära honom i en väska.)

Min vän Whenn (lägg märke till rimmet) skickade iväg ett mail som jag mottog i gårkväll. Han skrev att han inte kunde sluta skriva - vilket man tydligt ser om man läser hans blogg. Jag, å andra sidan, kan inte sluta att försöka hitta på något att skriva om.
Det är nog balansen i världen. Han skriver, jag är tyst - och tvärtom.
Då är den egentliga frågan om det finns en sådan världsbalans (?).

Jag avslutar därför detta inlägg nu, för att dölja min begränsning. Men jag gör det snyggt. Lika snyggt som alla andra erfarna bloggare. Alltså avslutar jag med en fråga till er läsare!

I serien Gossip Girl; får man någonsin veta vem hon (Gossip Girl) är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0