Äntligen här!

Vad jag väntat på i mången år har äntligen kommit! Jag är utom mig av lycka. Mina hår står på armarna, likt stela soldater vars liv går ut på spendera dyrbar tid genom att stå stilla utanför kungaslottet.
Det kom som en chock, ty aldrig trodde jag att mina önskningar skulle uppfyllas. Men underskatta aldrig Hollywoods krafter.

Living Lohan är nu här!

"Living Lohan follows the lives of Ali Lohan, the younger sister of Lindsay Lohan, and her manager-mother Dina as she does her best to balance family and career. The reality show will center mainly around Ali as she begins her journey into stardom, following in the footsteps of her sister, but will also focus on the rest of the Lohan family." (Tvrage.com)

Lägg märke till "following in the footsteps of her sister". Detta är väl genomtänkt, och jag avundas personen vars hjärna kom fram till denna utomordentliga idé, för vad kan inte fängsla en publik mer än att se dramatik på hög nivå? Krocka med bilar på grund av kokainmissbruk, fejder med rivaler såsom Victoria Silvstedt och tid spenderad på rehabiliteringscenter med andra stjärnor.
Smart drag.

Tillåt mig att stjäla första avsnittet.

image9

Heineken är gott.

Kommentarer
Postat av: Adde Vassteson

Att försörja sig på att göra bort sig, professionellt, kan faktiskt vara ett underbart jobb.
Jag skulle själv vilja ha min egna dokussåpa, den skulle vara sämre än genomsnittet, men jag skulle i alla fall se den.
Bra text, bra idé, jag gillar det och skickar mail snart.

2008-05-29 @ 15:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0