Vinter är fint

Jag tycker folk är dumma. Jag tycker att de är dumma när de klagar på vädret och vintern. Jag älskar det svenska vintervädret. Inga konstigheter alls. Vintertiden är årstiden som är skapt för romanser. Det verkar som om det bara är jag som insett detta. Jag sitter gärna med en filt runt mig och myser med mig själv, eller en trevlig flicka, med lugn, romantisk musik i bakgrunden.

Inga konstigheter alls. Jag är en romantiker helt enkelt.

Los Clementinos

Det är vinter nu. Göteborg är fint i vintermörkret, upplyst av alla fina ljus. Det är bara till att njuta och bli mysig.

Egentligen ville jag bara presentera "Hemma igen". En gång i tiden pratade jag med min gode vän Whenn. Då berättade jag att jag hade skapat det första beatet jag var verkligt stolt över och att det i sinom tid skulle dyka upp på myspace. Nu är den tiden inne. Vår (Los Clementinos) första officiela låt. Är inte bilden väldigt fin? Tack.

myspace.com/losclementinos

Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Riddare på vit springare

Kan inte annat än säga att jag uppskattar dina inlägg lika mycket varje gång, de är alltid lika intressanta att läsa och jag finner alltid lika mycket sanning i dem. Mycket skön låt för övrigt, jag ska lyssna på den igen nu! Hej!

2008-12-03 @ 23:16:38
Postat av: Douglas Murray Grävande Journalist

Nu får du faktiskt ta och skriva mer. Du har inte skrivit på en evighet.

2008-12-19 @ 12:32:57
Postat av: Fröken Bounce

Jag tycker du är dålig! Bara för att du inte är lika rastlös och nu fått ett mer meningsfullt liv får du inte sluta skriva! Du är ingen sann bloggare!

Dina läsare vill mer ha, ge dem vad de vill!

2008-12-22 @ 13:36:08
Postat av: Douglas Murray

!

2009-01-03 @ 08:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0