Peace sign/index down

Fuck you, this is for my family. Så säger Travis. Du vet, han från Gym Class Heroes. Den där gruppen som gjort en låt där refrängen påminner om slutscenen på Janne Långben The Movie (eller vad den filmen nu hette); Clothes Off!
Jag gillar deras senaste album, The Quilt. Speciellt tycker jag "Drnk txt Rmeo" är trevlig. Den får mig att känna mig som en surfare.

Deras debutsingel var denna skulle jag tro:




Hursomhelst ville jag egentligen bara påpeka min besvikelse över att jag lyckats missa att första avsnittet av Entourage säsong 5 har släppts.

BESVIKELSE.
(Bögigt gjort av mig va? Förresten, jag gick förbi en bög tidigare. Vi såg på varandra. Sen förstod jag att han gav mig en åh-hello-sugarpie-blick. När jag gått förbi visste jag att han kollade in mig. Och jag undrade vad för slags rumpor bögar gillar. Gillar de fina, fylliga och runda, som vi killar. Eller vill de ha beniga rumpor? Det tycker jag är intressant.)

Och nu ska jag se på det. Första avsnittet av Entourage säsong 5, here I come! YATA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0