Tre bilder, mjootack

Fredag den 17e september. Jag vaknar tidigt. Ser att House säsong 5 börjat. Jag blir glad. Sätter mig i en bil och reser i 8 timmar. Anländer till Vallenar.

Söndag den 21 september. Jag vaknar tidigt. Trött som fan. Endast sovit i fyra timmar. Kroppen är uttorkad. Äter ägg och sätter mig i en bil och reser i 10 timmar. Tillbaka i Santiago.

Klockan 00:47. Presens.
Jag är trött, men glad. För när jag kom hem väntade massor av nya äventyr. House, Entourage, True Blood, Timbuktus nya singel "Tack för kaffet", senaste albumet av T.I. "Paper Trail", och min egna säng. Nu är det bara 9 dagar kvar tills jag reser iväg på nytt; denna gången tillbaka till Sverige. Yata!


Jag hälsade på öknen.




Öknen var glad. Det hade regnat. Det brukar inte regna på flera år där. Det dök upp tusentals blommor. Folk tycker det är fint. Det gör jag med.




"Ta kort på mig. Ta kort på mig", ropade Dolce&Gabbana efter mig. Sen satte han sig på en sten och blickade ut i intet med en smått bekymrad, men sexig blick. Jag tog kort.



Kommentarer
Postat av: Skorpan

du kommer hem? maila! Finfinafina bilder.

2008-09-24 @ 01:54:18
URL: http://inteerikgadd.blogg.se/
Postat av: bitte

ha en trevlig kväll

2008-09-24 @ 18:35:53
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Riddare på vit springare

Galet att fredag är den 17:e och söndag är den 21:e.

Mycket trevligt inlägg för övrigt. Jag ser fram emot din nästa resa! Hejdå!

2008-09-25 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0