Kommenterar kommentarer

Postat av: Riddare på vit springare
Galet att fredag är den 17:e och söndag är den 21:e. Mycket trevligt inlägg för övrigt. Jag ser fram emot din nästa resa! Hejdå!

2008-09-25 @ 17:06:50

 * * *

 En vaken person. Sånt är uppskattat.


Postat av:
- HAHA SÅ GAMMAL !

2008-09-16 @ 00:57:08
URL: http://merei.blogg.se/

* * *


Jag undrar om hon skrattar åt att jag lagt upp en gammal video; "Haha, den är ju gammal, idiot!". Eller om det mer är ett "haha, rolig video (men gammal)". Hursomhelst är det sorgligt i vilket fall. Det påminner lite om när man gick i lågstadiet och såg på film med klassen. Då var man plötsligt den häftigaste personen i världen om man hade sett filmen tidigare. "Jag visste att det skulle hända!" sade man stolt och njöt av uppmärksamheten.

Det typiska jag-var-före-dig-syndromet förekommer mest bland barn mellan 4-15 år. Har man haft oturen att fastna i Lunarstorm en längre period under barndomen är det lätt hänt att jag-var-före-dig-syndromet förblir permanent.

Sånt där vidrigt skitbeteende borde inte existera på denna jord.
"Jag hittade den här sidan före dig. Jag är bättre. I går gjorde jag 100 armhävningar utan att andas. Jag höll andan under vattnet i sju minuter. Jag är bättre än du! Jag såg den musikvideon en vecka innan den gick på MTV..."

Dra åt helvete. Ni suger.

 "HAHA, SÅ GAMMALT INLÄGG! Det skriker ju Lunarstorm år 2001 över hela texten", så skrev jag till henne. Där fick hon så hon teg.



Postat av: Skorpan
Är det ok att vara lite kär i en text?
Jag är nog lite kär i denna text.

2008-09-14 @ 03:22:52
URL: http://inteerikgadd.blogg.se/

 * * *

Ja. Det är okej.


Postat av: Johanna
Kul att du skriver igen!

2008-09-11 @ 13:42:56
URL: http://johannashorna.blogg.se/

* * *

Postat av: Lisa
Snälla skriv mer och oftare!

2008-08-21 @ 01:05:41  

* * *

Jag har sett igenom dina identiteter. You ain't no ninja.


Postat av: Tlött
Jag förstår inte varför en blind man går rakt på sak, förklara? I samma anda kan man använda: Nu, nu skall jag störta mig i säng, som ett Jas-plan ungefär. Mitt huvud har börjat brusa. Jag tror att jag kommer dö snart.

2008-08-13 @ 04:32:44
URL: http://inteerikgadd.blogg.se/

* * *

 Han är blind. Han ser inte. Plötsligt har han gått rakt in i en vägg. För att han är blind! HAHA! (Nu ska vi inte se längre än detta. Nej, blinda använder inte stavar eller hundar. De går rakt in i saker hela tiden.)


Postat av: marie
hellu, vad gör du?

2008-07-04 @ 11:15:12
 URL: http://marresbok.blogg.se/

* * *

Hellu, jag skriver ett inlägg. Vad gör du?


Postat av: Anna
Jag är medlem på gratisbio.se sedan ett tag tillbaka, och nej nej sluta inte läs!, jag trodde inte heller på det från första början. Men så gick jag med iallafall och jag kan garantera dig - det är 100 % seriöst och man får det som lovas. Det fungerar så att man samlar in poäng från att t ex delta i gratis undersökningar, värva andra medlemmar eller att handla via sidan på något helt annat (t ex nelly.se, halebop.se, la-redoute.se, ellos.se, yves-rocher.se, parfym.se, bokus. com -you name it!) När man fått ihop ett visst antal poäng (vilket inte är svårt) så får man i utbyte en gratis biobiljett, eller ett stort presentkort på t ex H&M. Svårare än så är det inte, och kom ihåg att det tar inte många minuter att signa upp! :) det är helt kostnadsfritt, det enda du går med på är att samarbeta med deras sponsorer - och du får belöning för det! Du kan väl iallafall kolla in länken? :) tusen tack på förhand! /Anna
http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=11766

2008-07-11 @ 22:40:36

* * *

 Anna. Jag läste aldrig hela denna kommentaren. Jag kommer inte heller läsa hela. Aldrig. Länken kommer jag inte heller klicka på. Du kan gå och sätta dig i ett hörn och skämmas. Ta gratisbio med dig.


Postat av: Gadden
För att citera: "Haha, Yes!!!"
Den gamla Jensen går aldrig fel.
 Till eventuella andra som läser detta: FU.

2008-07-13 @ 21:04:45
 URL: http://inteerikgadd.blogg.se/

* * *

Där fick ni allt! "FU."


Postat av: Towa
Har du ett roligt sexminne eller en bild du vill få publicerad på dig själv så har jag priset ;) Skicka till mig så kan du vinna en sexleksak.
Läs mer på min blogg. Ha en fin kväll, Kram

2008-07-15 @ 20:11:48
URL: http://www.towalindberg.se

* * *

Jag var 14 år gammal, tror jag. Inlåst på toaletten tog jag fram en nyköpt lösfitta. Den luktade plast. Jag testade den. Den var hård och kall. När jag var färdig tvättade jag lösfittan och stoppade tillbaka den i förpackningen, och slog om den i presentpapper. Samma kväll var jag på nyårsmiddag och min present till värden var något alldeles speciellt; en lösfitta!

Det var väl ett ganska roligt sexminne? Ha det bra, Towa.



Postat av: Gadden
Hur jävla lång tid tog inte det att skriva?
Roligt iallafall. Och jävligt välgjort.
Väldigt väldigt välgjort.
Big Up?

2008-07-16 @ 15:11:15
URL: http://inteerikgadd.blogg.se/

* * *

Det tog lång tid. Ungefär lika lång tid som detta inlägg. Jag har nyss insett misstaget att jag inte länkat till inlägg kommentarerna är från. Men det gör inget. Det finns en sökfunktion, om inte den räcker så finns också Google.


Postat av: Linnéa
Tack, jag känner mig varmt välkommen till denna fascinerade sidan som jag med gläjde kommer rekommendera till mina vänner.

2008-06-30 @ 02:55:51

* * *

Har du rekommenderat den till någon? Inte har du kommenterat mycket iaf. Svin!


Postat av: Doglas Murray Grävande Journalist
Gråa svenska vardag // Händelserika latino-vardag
FU vad jag gillar denna text.
Douglas Murray ger den 4 hamstrar.

2008-06-28 @ 12:28:18

* * *

Såna kommentarer gillar jag. FU.

Kommentarer
Postat av: Douglas Murray Grävande Journalist

Fem hamstrar. Fem hamstrar. Rökt gräs sen 9. Borta i huvudet. Skall dricka bort kvällen. Tråkig svensk vardag blir rolig svensk svensk långhelg. Gillar speciellt lösfitte-delen. Eller allt egentligen. Ett roligt, pinsamt sexminne jag kan dela med mig av när jag var i Frankrike med min familj. Jag kan ha varit tretton. Jag tror att jag var tretton. Iallafall låg jag i vattnet och snorklade. Det var ganska gött. Iallafall kom någon standard fransk modell och simmade förbi. Vi snackar snygg. Så jag släpper fiskarna och koncentrerar på henne ett litet tag. Sen är det typ mat så jag går upp för att äta, ur vattnet that is. Fast när jag går upp märker jag att jag har stånd typ. Och den franska modellen går upp bakom och fnissar...

Det kanske inte riktigt var ett sexminne per sé med det.

2008-09-26 @ 13:51:10
Postat av: Douglas Murray Grävande Journalist

Det var nog inget sexminne. Jag behöver nog dricka mer vatten.

2008-09-26 @ 13:52:16
Postat av: Andreschtz

I love you, come home now, i cannot wait, i am broke.

2008-09-26 @ 15:55:54
URL: http://goldenshower.blogg.se/
Postat av: - H*

- men omg att jag skrev "haha så gammal " så var det ju fan menat haha ja den var rolig men gammal förfan , palla du ska skriva ett halvt a-4 för detta , så skämmig !

2009-02-12 @ 22:33:44
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0