Vatten

Vad behöver man göra för att en blogg ska bli unik?

Typ som en människa. Vad kan man göra för att bli unik?

Bli skitbra på något. På vad?

Sjunga, dansa, flairing, matematik, boxning, skriva, trolla, simma, DJa, skämta, och så vidare... (?)

Men vad gör en fullärd konstnär för att få sin verk att bli så iögonfallande? Vad gör den mest tränade dansaren för att ta andan ur någon med sin rörelse? Vad gör en magiker för att fortsätta fascinera med sina distraktioner?

De think outside the box. De skiter i reglerna. De speglar sitt unika inre i allt de gör.

De skapar något som återspeglar de starka känslorna vi inte längre känner av. De går sin egen väg. Lever i sin egen värld. Mediokert eller normalt existerar inte längre, utan bara "jag".

Jag vill inte plugga. Det kommer bara forma mig till en i mängden. Fuck the system. Jag skiter i att plugga.
Jag skiter i att sträva efter en populär blogg.

Jag vill bara hitta mitt jag. Först då kommer allt jag tar på att förvandlas till guld.

Kommentarer
Postat av: Riddare på vit springare

True talk!

2009-09-11 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0