Ett grönt, surt äpple äter jag nu.

Och så sitter man här igen.

Tom. Ungefär som en pepparkaksburk när julen är över.

Det är lite att överdriva. Men lite tom känner jag mig. Det gör jag alltid när jag sett på bra serier. Det känns som att ens eget liv är så tråkigt och ofärgat. Och så börjar tankarna snurra i huvudet. Man känner sig obetydlig, samtidigt som man får känslan av att man kan göra något stort.

"Jag kan nå ut till människor", tänker jag. Mitt liv kan bli som en serie.

Jag hummar och kliar mig på hakan. Biter lite på fingret. Det är bra musik i bakgrunden. Blänk... Och jag förstår.

Jag har det fucking amazing. Och jag gillar det.

Kommentarer
Postat av: Riddare på vit springare

Vad var det som fick dig att inse detta då?

2009-02-03 @ 13:04:28
Postat av: Douglas Murray Grävande Journalist

jag gissar på alkohol och förhållande. En potentiellt dödlig kombination

2009-02-04 @ 02:25:35
Postat av: Anonym

Vill du ha fler läsare till din blogg?

Gå in på denna länk och följ instruktionerna, det funkar!



http://www.viraltrafik.se/?JK

2009-02-06 @ 17:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0