Right back at you, Sanna

Kommer ni ihåg inlägget om Sanna? Tjejen som skrev så fint till mig. Hon som tog bloggvärldens fulknep till en ny nivå.

Hon har nu lyckats ta sig upp på Mest Aktiva-listan. Det har jag också försökt med nu de senaste dagarna. Jag syntes bara en gång, på sista plats. Men hon ligger högt upp. Hon är min överman. De gammalmodiga teknikerna jag använder har hon säkert lyckats modernisera till den grad att hon nu inte ens behöver utföra dem. Hon är bloggvärldens Jedi Master.

Men nu hittade jag henne, som sagt, på Mest Aktiva-listan. Och jag lät henne smaka på sin egen medicin.

"Hey! Checka min blogg, snygging", skrev jag. Ska bli spännande att se vart detta leder.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha det här har jag helt missat.

Men jag gillar det, det gör jag.

2008-07-25 @ 00:35:49
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0