Slutresultatet

I början av månaden skrev jag att juli skulle bli en bra månad.

Följande är från det inlägget:
"Juli är en bra månad för skribenten inom mig. Men jaget kommer långsamt, långsamt ruttna bort. Försvinna i ett oändligt mörker. Tomrummet dit alla riktiga personligheter fångas när bloggaren tar över.

I augusti får vi se slutresultatet. Kommer jag att vara en bloggare eller en starkare man?
Det återstår att se."

* * *


I dag sitter jag här
. Ensam och med ryggvärk. Ur högtalarna spelar en av de sämsta låtarna jag hört på länge. Sean Paul - Shake that thing. Jag är trött och arg. Blek och ful. Inte heller har jag lust att göra något kul. Jag är nu miserabel. Vilket faktiskt kan vara en pytteliten framgång. Artister brukar vara miserabla.

Juli har varit en bra månad. Jag utvecklades som skribent. Läser man bloggen noga ser man tydligt då jag låg på topp. Men jag har också ruttnat inombords. Och jag finner inte längre något nöje i att skriva.

Jag väntar på bättre dagar helt enkelt. Nu flyr jag. Tills vidare. Skepp ohoj!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0